2 HR-konsulenter til Forhandling og Vilkår i Center for HR og Uddannelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde med HR-administration - lønforhandling, rekruttering og personalesager? Så er du måske vores nye kollega i Forhandling og Vilkår.

Om Center for HR og Uddannelse
Center for HR og Uddannelse er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på fem hospitaler. Vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura, personalepolitik og arbejdsmiljø, og vi står for uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling.
Vi dyrker nysgerrighed og læring, og du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ.

Om os
Du bliver en del af et fællesskab af 30 dygtige, engagerede og hjælpsomme kolleger i enheden Forhandling og Vilkår. Stillingen er i sektionen Centerfælles HR, hvor du vil have et tæt samarbejde med sektionens 10 dygtige kolleger.

Centerfælles HR understøtter Region Hovedstadens Koncerncentre og Region Hovedstadens Apotek med HR-administration. Vores opgaver vedrører individuelle ansættelsesforhold, som fx rekruttering, lønforhandling, personaleadministrative spørgsmål og ledelsesstøtte til håndtering af personalejuridiske sager.

Vi har fokus på Centerfælles HR’s rolle som HR-samarbejdspartner, og vi arbejder med fælles digitale løsninger, som fx digitale rekrutteringsprocesser og et nyt HR-lønforhandlingssystem.

Om stillingen
Som HR-konsulent får du ansvar for dine egne Koncerncentre og Region Hovedstadens Apotek, hvor du bl.a. understøtter og vejleder ledere i alle rekrutteringens faser. Du hjælper med at udarbejde stillingsopslag, bistår med samtaleindkaldelser, vejleder om lønniveau og står for lønforhandlingen.

Du hjælper og vejleder også lederne med personaleadministrative spørgsmål indenfor overenskomster - herunder om ferie, løn og barsel og varetager andre administrative opgaver som oprettelser og ændring i personalesystemet, håndtering af mails via vores hovedpostkasse mv.

Vi søger flere profiler, så hvis dine kompetencer er til det, vil du også kunne få ansvar for håndtering af personalesager og ledelsesbetjening.

Du kommer også til at understøtte de årlige lokallønsforhandlinger for egne Koncerncentre og Region Hovedstadens Apotek. Her vejleder du lederne i processen om bl.a. lønniveauer, løntekniske spørgsmål og står for de administrative opgaver, udveksling af lønforslag, deltager i forhandlingsmøder og udarbejder forhandlingsreferater og lønaftaler.

Erfaring og viden vi tror du har

Som person forventer vi, at du:

  • har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og erfaring med offentlig HR, sagsbehandling og til den ene stilling meget gerne erfaring i personalejura
  • har erfaring med lønforhandlinger og rekruttering
  • har gerne erfaring inden for onboarding, sygefravær, dataudarbejdelse, offentlige overenskomster og eller anden HR-faglig dybde
  • har lyst til – og gerne erfaring med – at arbejde i en politisk styret organisation
  • er en teamspiller, der løber med bolden og følger opgaverne helt til dørs
  • kommunikerer klart og kan lide at være i dialog med ledere, kolleger og andre samarbejdspartnere som faglige organisationer m.v.
Det her får du med sikkerhed hos os
Et meningsfuldt arbejde og mulighed for at være medskaber af fremtidens Sundhedsvæsen. Vi er engagerede i samarbejdet med både interne og eksterne samarbejdspartnere og vægter sparring højt. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til faglig og personlig udvikling. Vi har et godt sammenhold, en uformel omgangstone og humor er en vigtig del af vores hverdag.

Vi lægger vægt på en god balance mellem arbejdsliv og privatliv og har mulighed for hjemmearbejde et par gange om ugen. Vi har fleksibel arbejdstid.

Tillid, Åbenhed, Helhedssyn og Professionalisme er Region Hovedstadens værdier, som afspejler sig i vores daglige arbejde og beslutninger.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Isabel Bjørg Carlander på telefon 23 98 16 91 eller mail: isabel.bjoerg.carlander@regionh.dk

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Du kan have en administrativ eller relevant akademisk uddannelse.

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt.

Arbejdsstedet er Center for HR og Uddannelse, Gentofte Hospital, Gentofte Hospitalsvej 4C, 2900 Hellerup.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest torsdag den 22. juni 2023.

Vi holder 1. ansættelsessamtale den 26. og 27. juni og 2. ansættelsessamtale den 30. juni.

Hvis du går videre til 2. samtale, vil der være en case, som du skal løse.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

HR og Uddannelse, Kildegårdsvej 28, 2900 Hellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=250024&DepartmentId=11910&MediaId=4721&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848424

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet