Administrativ skadedyrsmedarbejder til Gentofte Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Gentofte Kommunes – Skadedyrsteam

Vi søger en ny kollega, da vores nuværende skadedyrsmedarbejder har søgt nye udfordringer. Du skal være med til at løfte de mange spændende opgaver, vi har i skadedyrsteamet. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores skadedyrsansvarlige kollega på området. I skal sammen løfte administrationen og myndighedsopgaverne på vores ambitiøse rottebekæmpelse. Det er derfor en fordel, at du har erfaring med myndigheds- og sagsbehandling. Det vil være godt, hvis du har en R1-autorisation, og ellers skal du have lyst til at deltage ved førstkommende autorisationskursus.

Som en del af arbejdet vil du skulle løse opgaver indenfor, blandt andet rottetilsyn, skriftlig, telefonisk og fysisk fremmøde at håndtere borgerhenvendelser, håndhævelse af rottebekendtgørelsen, tilsyn med de private bekæmpelsesfirmaer og administration og kvalitetssikring af den kommunale skadedyrsbekæmpelse samt bearbejdning og indberetning af data.

Det er vigtigt, at du gerne vil udføre rottetilsynsopgaver herunder bygningsgennemgang, og at du kan lide dialogen med borgere, kommunens institutioner samt virksomheder for i fællesskab at finde løsninger for at forebygge og bekæmpe rotter. Det er et stort plus, hvis du forstår lovgivningen inden for de relevante områder hovedsaligt af rottebekæmpelse og forvaltningsloven. Du skal have mod på at navigere i de juridiske kompleksiteter.

Den daglige drift af rottebekæmpelsen er i dag udliciteret. Vores eksterne rottebekæmpere kommer ofte forbi kontoret eller ringer for at sparre om en sag. Vi vægter det gode samarbejde højt, da det er med til at kvalitetssikre løsningen af rottesager. Du vil også have løbende dialog med kollegaer på tværs af kommunens afdelinger, herunder Affald & Genbrug, Park & Vej, Gentofte Ejendomme samt forsyningen Novafos, hvor du med dit løsningsorienterede sind får samarbejdet til at glide.

Mulig sammensætning af din profil

  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som miljøtekniker, kloakmester, ingeniør eller lignende, og gerne med kendskab til afløbssystemer.
  • Du har kendskab til Driftweb3 og er stærk på it-fronten.
  • Du har lyst til at sætte dig ind i tekniske problemstillinger.
  • Du er åben og udadvendt og er god til at samarbejde og omgås mange forskellige mennesker.
  • Du er god til at arbejde struktureret og med mange sager på samme tid.
  • Du har lyst til at kvalitetssikre og videreudvikle samarbejdet med vores eksterne entreprenør.
  • Du er god til at kommunikere mundtligt, skriftligt og gerne på engelsk og på flere niveauer.
  • Du har et positivt udgangspunkt og en praktisk tilgang til opgaveløsningen, og du lægger vægt på fællesskab og sparring.
  • Du har erfaring med eller lyst til at arbejde i en politisk styret organisation.
  • Du har kørekort til personbil.

Vil du være med?

Du vil i det daglige sammen med vores skadedyrsansvarlige blive en del af Affald og Genbrug. Vi er en velfungerende afdeling med 16 medarbejdere, der har store ambitioner om at bidrage til en bæredygtig udvikling, hvor vi tilbyder høj kvalitet og høj service til vores borgere og virksomheder.

Vi har et godt socialt og højt fagligt miljø i afdelingen med en afslappet humoristisk omgangstone, hvor samarbejde er i fokus.

Det praktiske

Vores kontor er placeret centralt ved Gentofte Rådhus i direktørområdet Klima, Miljø og Teknik.

Fuldtidsjob (37 timer) med mulighed for hjemmearbejde og flextid. Vi er pt. 16 medarbejdere i Affald og Genbrug med stor bredde i alder og uddannelser mv. og herudover også 10 kollegaer på genbrugsstationen.

Din løn fastsættes efter gældende overenskomst på baggrund af dine kvalifikationer.

Tiltrædelse snarest eller efter aftale.

Vi indkalder til samtaler løbende.

Om Gentofte Kommune

Vi har en velbesøgt kantine, der serverer økologisk og klimavenlig mad, en velfungerende kunstforening, svømmehal, løbeklub og billige ferieboliger i Danmark.

Gentofte Kommune vil være Danmarks mest attraktive kommunale arbejdsplads. Kunne du tænke dig et meningsfuldt job, på en arbejdsplads med et højt serviceniveau, hvor fagligheden er i top og hvor der samtidig er plads til et arbejdsliv og familieliv i balance? Så er Gentofte Kommune svaret. I Gentofte Kommune tror vi på, at dygtige og tilfredse medarbejdere og ledere er den bedste garanti for, at borgerne får den bedst mulige service.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Gentofte Kommune, Bernstorffsvej, 2920 Charlottenlund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5997863

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet