Ældretilsyn Øst – hvad er det for noget? Vi forstår godt hvis du stiller det spørgsmål, for vi er et nyt tilsyn, med opstart pr. 1.7.2025, og det giver dig den unikke mulighed, at være med til at opbygge et nyt team, hvor vi sammen udvikler opgaveløsningen.
Ældretilsynet består af sundhedsfaglige tilsynsførende, der arbejder sammen med plejeenhederne og leverandørerne om at sikre kvalitet i helhedsplejen. Opgaveløsningen er baseret på de bærende værdier i ældrereformen, med stor respekt for det gode arbejde, der hver dag leveres i pleje-enhederne og af leverandørerne.
Vi har brug for administrativ understøttelse til at sikre overblik og indblik i de opgaver som vores dygtige tilsynsførende udfører i 46 kommuner, og det involverer bl.a. logistik, arbejdsplanlægning, kommunikation med offentlige myndigheder m.m. Dertil skal du samarbejde med flere forskellige afdelinger i Gentofte kommune, herunder økonomi, HR, IT, Jura mv.
Som administrativ konsulent bliver du en nøgleperson i driften af Ældretilsyn Øst og vi stræber efter at vores samarbejdspartnere – såvel interne som eksterne – mødes med smil, ordentlighed og overskud. I jobbet som administrativ konsulent er der gode muligheder for selv at planlægge din arbejdstid.
Stillingen indeholder primært følgende opgaver:
- Løbende opfølgning på budget og økonomi (løn, takstopkrævning i 46 kommuner, kørselsudgifter mv.) i samarbejde med vores økonomiafdeling.
- Arbejdstidsplanlægning, ferieafvikling, vagtplan og koordinering af henvendelser fra Ældrelinjen i samarbejde med tilsynsførende
- Løbende opdatering af Ældretilsynets hjemmeside i samarbejde med vores kommunikationsafdeling, løbende opdatering af fagsystem og telefonsystem i samarbejde med IT-afdelingen
- Tovholder på ejendomsvedligeholdelse og samarbejde med rengøringsfirma
- Løbende indkøb mv.
- Sikre og understøtte journaliseringspraksis i Ældretilsyn Øst
- Tovholder på samtilsynsopgaven herunder samarbejde med Arbejdstilsynet, Styrelsen for Patientsikkerhed mv.
- Praktiske opgaver ved mødeafvikling
- Ad hoc opgaver
Vi forventer, at du:
- Har en relevant uddannelse
- Har en smilende og lyttende tilgang til samarbejdspartnere
- Kan navigerer roligt i travle perioder
- Har gode IT-kundskaber – gerne med kendskab til kommunale it- og økonomisystemer
- Har gode relationskompetencer og byder aktivt ind i teamet
- Trives med at løse opgaver selvstændigt, da de tilsynsførende ofte er ude af huset
- Kommer med nye idéer og bidrager til Ældretilsynets udvikling
Vi kan tilbyde:
- En spændende opgave hvor vi er ambitiøse omkring kvaliteten i vores opgaveløsning – herunder et stærkt fokus på kerneopgaven.
- En faglig og alsidig arbejdsplads med fokus på stærke arbejdsfællesskaber i teamet.
- Et åbent arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone.
- Høj grad af indflydelse på tilrettelæggelse af egen arbejdstid med mulighed for hjemmearbejde. Der er faste mødedage på vores kontor i Gentofte.
- Fælles opstart og oplæring i tilsynsopgaven i nyoprettet afdeling, hvor vi i fællesskab udvikler tilsynet.
Praktiske oplysninger
Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2025. Sommerferie skal som udgangspunkt være afholdt inden den 11. august 2025, da der herefter vil være fælles introduktion for nye medarbejdere i august måned.
Den ugentlige arbejdstid er på 30-32 timer – men timetallet kan drøftes.
Ansættelsessted er Ældretilsyn Øst, Gentofte Kommune. Ældretilsyn Øst er fysisk
beliggende i Gentofte kommune.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Første ansættelsessamtale afholdes i perioden 2. – 4. juni 2025. Anden ansættelsessamtale afholdes 11. og 12. juni 2025.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Gentofte Kommune, Bernstorffsvej, 2920 Charlottenlund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-05-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/2acff9be-2093-48b7-8adf-1bae8fc316ef