BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du bogholder med bred erfaring og et stort servicegen? Sætter du pris på en varieret hverdag med søde kolleger? Så har vi den perfekte mulighed for dig!
Vi søger en dygtig og engageret bogholder, der i samarbejde med vores eksterne deltids-bogholder vil tage ansvaret for bogholderiet i vores tre selskaber. Vi tilbyder en spændende mulighed for at blive en del af vores team og komme med på en spændende vækstrejse. Dette er en fuldtidsstilling med opstart snarest muligt.
Som bogholder hos os vil du have ansvaret for en bred vifte af opgaver. Du er vant til at arbejde i en travl hverdag og kan bevare roen og prioritere opgaverne, selv når der er mange forskellige opgaver, der skal håndteres samtidigt. Derudover vil du også skulle udføre administrative opgaver for vores ledelse samt håndtere booking af rejser og aktiviteter for vores konsulenter. Du kommer til at sidde sammen med øvrige stabsfunktioner, hvor vi gør en dyd ud af at hjælpe og støtte hinanden.
Som person er du energisk og motiveret, og du er kendt for at være proaktiv og have fokus på effektive processer.
Du bliver tilbudt:
- En vekslende hverdag med selvstændigt ansvar
- Stor kontaktflade med både egne kollegaer samt samarbejdspartnere
- Konkurrencedygtig løn, god kantineordning, fredagsbarer og social eventklub
- Supererfarne kollegaer og et godt sammenhold
- Mulighed for faglig og personlig udvikling
Vi ser gerne, at du har kendskab til relevante regnskabsprogrammer som:
- Economics
- Corpay
- Danløn
Arbejdsopgaver:
- Bogføring og afstemninger
- Lønbogholderi herunder ansøgninger om refusion
- Faktureringer, huslejeopkrævning og -indeksering
- Momsindberetning
- Periodiserede drifts- og likviditetsbudgetter
- Uge- og månedsrapportering samt diverse ledelsesrapportering
- Klargøring til revision
Vi søger dig som:
- Minimum har en regnskabsmæssig uddannelse eller en kontoruddannelse med særligt fokus på regnskab
- Har relevant erfaring fra lignende stilling og er passioneret for regnskab samt bogholderi
- Godt kendskab til lovgivningen inden for moms, skat og økonomi
- Arbejder struktureret og med øje for procesforbedringer
- Har erfaring med MS Office-pakken - særligt med fokus på Excel
- Kommunikerer professionelt på dansk, skriftligt som mundtligt
Lyder Edora som et sted for dig?
Så send en ansøgning og dit CV, hellere i dag end i morgen. Brænder du inde med et spørgsmål eller to, så slå på tråden til Inge Beck Hansen, telefon 48 80 18 89, eller Katrine Mommer, telefon 44 12 37 80. Vi holder løbende samtaler, og annoncen lukkes, når vi har fundet vores nye kollega.
At arbejde hos Edora
Hos Edora bidrager du med dine evner, flid og målrettethed til, at vi skaber samfundskritiske digitale løsninger. Vi tilbyder som gengæld muligheden for, at du kan arbejde i et højt funderet fagligt miljø og nyde godt af en vifte af muligheder for professionel og personlig udvikling. Du får ca. 100 dygtige og kompetente kollegaer i de skønneste omgivelser på Charlottenlund Slot, og vi prioriterer et uformelt, sjovt og lærerigt arbejdsmiljø, hvor du får indflydelse og kan gøre dig gældende. Vi er knivskarpe og målrettede på de faglige udfordringer og opgaver, men vi hygger os også sammen, og har løbende sociale arrangementer, fredagsbar mv.
Vi hylder FN’s Verdenserklæring om Menneskerettigheder og giver lige muligheder for alle kvalificerede kandidater ifm. vores rekrutteringsproces. Vi ved, at kombinationen af talent, faglighed og diversitet tilsammen udgør det bedste fundament for et firma – og for os hver især som kollegaer og mennesker. Sammen skaber vi dagligt arbejdsglæde og de rigtige, gode løsninger for vores kunder.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Edora A/S, Charlottenlund Slot, Jægersborg Allé, 2920 Charlottenlund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877375