BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at analysere markedstendenser og udvikle strategier, der kan gøre Banedanmark endnu skarpere i samarbejdet med entreprenører?
I Banedanmark står vi midt i implementeringen af category management på forskellige dele af organisationen heriblandt vores anlægsdivision, der står for at planlægge, projektere og udføre fornyelses- og anlægsprojekter. Vi leder derfor efter en struktureret og opsøgende category manager, som kan arbejde strategisk og analytisk med vores entreprenørydelse samt har lyst til at tage del i den daglige dialog med entreprenørerne. Lyder det som noget for dig?
Du bliver en del af sektionen Supply Chain Management, der et interface mellem en håndfuld andre sektioner i Banedanmark. I Supply Chain Management skaber vi fra projekternes start det store overblik over, hvilke bygherreleverancer og materialer, der er behov for at indkøbe, for at projekterne bliver bygbare. Vi er desuden den første kontakt til entreprenørerne og ligger meget arbejde i dialog og relationsopbygning. Det er inden for dette område dine arbejdsopgaver vil være placeret. Dette sker i tæt dialog og samarbejde med sektionschefen.
Vær med til at implementere category management på jernbanen
Som category manager vil det være dit ansvar at tage de værktøjer, processer og skabeloner i brug som vores ressourcedivision stiller til rådighed og implementere dem i anlægsdivisionen. Du vil herudover bistå med at håndtere kontakten til vores entreprenører, hvor din opgave bl.a. vil være at guide dem i de mangeartede administrative krav, der relaterer sig til anlægsprojekterne.
Dine primære opgaver omfatter:
- Udvikling og implementering af indkøbsstrategier i samarbejde med resten af Banedanmark organisationen
- Overvågning og analyse af markedstendenser inden for entreprenørmarkedet
- Opbygning og vedligeholdelse af langsigtede relationer med entreprenørerne
- Styring efter Banedanmarks udbudsportefølje for derigennem at bidrage til at skabe et entreprenørmarked, der har fokus på Banedanmarks portefølje.
Da vi stadig er i implementeringsfasen med category management, vil det faglige fundament her ligge tværgående i Banedanmark, mens det daglige relationsarbejde med entreprenører ligger internt i den sektion, du bliver en del af.
Fagligt kommer du derfor til at fungere som en satellit inden for category management i din sektion. Der vil dog være rig mulighed for at sparre på tværs af organisationen.
Opsøgende og drivende profil med juridisk erfaring
Vi forestiller os, at du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for jura, udbud og/eller projektledelse. Du har samtidig nogle års erfaring med category management samt en forståelse for det juridiske samspil inden for udbud og styring af igangværende rammeaftaler. Hvis du har dokumenteret erfaring med udbudsdisciplinen indenfor rammeaftaler eller langvarige kontrakter, vil det være en fordel.
Du har desuden stærke kompetencer inden for styring og planlægning samt en interesse for projektledelse på forretningsudviklingsområdet. Du trives med at udarbejde planer, følge dem og følge op på leverancerne i planen. Derudover kan du hurtigt, effektivt og med fokus på markedet, løse de udfordringer, der kan opstå på baggrund af Banedanmarks krav, når vi arbejder sammen med entreprenørerne.
For at få succes i stillingen, skal du kunne være udadvendt og opsøgende i dialogen med entreprenørerne samt i det hele taget synes, at relationsskabelse er sjovt. Du skal desuden kunne lykkes med implementeringen af category management i vores anlægsdivision samt understøtte processen således, at vi modtager mange tilbud i udbuddet af rammeaftalen.
Det vil derudover være et plus, hvis du kan formulere dig på tysk i tale og på skrift[MCB(1]
Din nye arbejdsplads
Du kommer til at arbejde på vores moderne og lyse hovedkontor centralt i København ved Dybbølsbro station og Fisketorvet.
Vi sætter pris på alles input og supplerer hinandens kompetencer i hverdagen. Afdelingen er uformel, og du vil opleve en oprigtig interesse i at hjælpe dig godt ind i fællesskabet og opgaverne. Der er fokus på gensidig sparring og en altid positiv tilgang til opgaveløsningen.
I Banedanmark er der herudover plads til alle. Vi har styrket arbejdet med diversitet og mangfoldighed, og har netop tilsluttet os det europæiske initiativ Women in Rail.
Vi kan også tilbyde fitnessrum, Falck Health Care sundhedsordning og mulighed for at arbejde hjemmefra i perioder, hvor opgaverne tillader det.
Løn og ansættelsesvilkår
Som akademiker ansættes du efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.
For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark.
Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 3, sats 3, Hovedstad.
For både AC og HK gælder det, at den endelige løn fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer, samt at der tilkommer pension i henhold til overenskomsten.
Kontakt og ansøgning
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt sektionschef, Rasmus Vedel Friis. Rasmus kan kontaktes fra 27 juli og frem, da han er på ferie inden.
Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgninger løbende.
For at søge stillingen klikker du på linket "Søg stillingen" og følger instruktionerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192449&DepartmentId=22335&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878892