Er du interesseret i kontraktstyring? Og er du god til at skabe struktur og orden i penalhuset indenfor facility management?
Vi søger en detaljeorienteret ”facilitykoordinator og kontraktstyrer” med en skarp struktureret tilgang.
Strukturerede og ensrettede processer skaber robusthed – og det er netop din rolle som Udbuds- og kontraktstyrer. Du skal være med til at sikre, at vores ejendoms- og anlægsdata er korrekte, at vores kontrakter er velforvaltede, og at vi arbejder systematisk med udbud. Du får samtidig stor fleksibilitet i din opgaveløsning og bliver en del af en arbejdsplads med en uformel omgangstone og et stærkt samarbejde.
Din hverdag hos os
Din opgave er at skabe overblik og sikre sammenhæng mellem data, udbud og kontrakter. Du samler og strukturerer data om vores bygninger, tekniske anlæg og kontrakter, så vi kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag. Du arbejder med udbud og kontraktstyring, hvor du sikrer, at vi får de rigtige aftaler på plads, og at de bliver fulgt op på. Derudover optimerer du vores arbejdsprocesser ved at implementere og udvikle brugen af vores FM-system, Dalux, så vi kan arbejde endnu mere effektivt og ensartet på tværs af Gentofte Ejendomme. Alt sammen med hjælp fra rådgivere, entreprenører, kollegaer og brugere af ejendommene.
Mod og ordentlighed i samarbejdet – og sjov på kontoret
Vi arbejder efter devisen "mod og ordentlighed", og vi prøver ofte nye ting af. Vi gør det altid med ordentlighed – over for både kollegaer og samarbejdspartnere. Vores mission er at skabe robuste og effektive arbejdsgange i samarbejde med kollegaer, brugere og eksterne leverandører. Omgangstonen er uformel, og vi har en utrolig god humor, synes vi selv. Vi går op i at have det sjovt sammen, og det betyder meget for os, at vi alle sammen har det godt.
Vi leder efter dig, der:
- Har erfaring med eller ønsker at arbejde med FM
- Tror på, at struktur og klare processer skaber robusthed og effektivitet
- Er udadvendt og kommunikerer skarpt – både skriftligt og mundtligt
- Kan begå dig på mange organisatoriske niveauer og trives med samarbejde
- Har kendskab til Dalux eller mod på at lære at bruge det
Din baggrund kan være mange ting indenfor byggeri, projektledelse, FM, teknisk entreprenør eller andet.
Du får nemlig:
- Faglige udviklingsmuligheder i en organisation med fokus på struktur og optimering
- Stor fleksibilitet i tilrettelæggelse af dit arbejde – inkl. mulighed for hjemmearbejde
- En uformel omgangstone, hvor vi arbejder tæt sammen på tværs af organisationen
- En bred kontaktflade med både interne og eksterne samarbejdspartnere
- God mulighed for at få indflydelse på dine arbejdsrammer. Læs mere på Gentofte Kommunes jobløfte
Rammerne på Gentofte Rådhus er smukke og alsidige
Din base bliver Gentofte Rådhus, men du kommer også til at besøge kollegaer i driften og brugerne af vores ejendomme. På rådhuset er vi ca. 50 kollegaer, og ude på ejendommene arbejder ca. 70 tekniske servicemedarbejdere. Sammen drifter, vedligeholder og renoverer vi ca. 400 kommunale ejendomme i Gentofte Kommune.
Yderligere oplysninger
Arbejdsplads: Gentofte Rådhus, Bernstorffsvej 161, 2920 Charlottenlund
Ansøgningsfrist: 13. april 2025 – vi afholder samtaler efter endt ansøgningsfrist
Starttidspunkt: Hurtigst muligt
Ansættelsesform: Fast stilling, 37 timer pr. uge inkl. frokost
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for kvalifikationstillæg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Gentofte Kommune, Bernstorffsvej, 2920 Charlottenlund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-04-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/ff3e772b-34b7-4e49-bc86-f95fa3f22cc1