BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Så se efter her! I Kontor for Bane er vi nemlig på udkig efter en dygtig, løsningsorienteret og proaktiv kollega, der kan styre, koordinere og skabe udvikling og fremdrift i store samfundsrelevante projekter. Vi leder efter en ny kollega, som har minimum et par års erfaring, fx fra en anden offentlig stilling eller som projektleder i det private. Vi tilbyder en spændende og alsidig hverdag med faglige udfordringer og stor variation i opgaverne. Du får en unik mulighed for at udvikle dig som projektleder på spændende projekter. Derudover vil du også skulle give værdifuld sparring til dine andre kollegaer.
Hvad skal du lave?
Du får ansvar for at drive udviklingsprojekter, ligesom du kan blive projektleder for vores megaprojekter, hvor du i samarbejde med kolleger og eksterne samarbejdspartnere skal sikre fremdriften i store baneprojekter. Det kræver, at du er god til at samarbejde – også på tværs af fagligheder - og kan få etableret en tæt dialog med vores ansøgere, ligesom det er afgørende, at du kan omsætte strategiske indsatser og mål til konkrete projekter.
Herudover vil du få ansvar for at håndtere ministerbetjening, borger- og pressehenvendelser m.m.
Felix, som har arbejdet som projektleder på megaprojektet Odense Letbane de sidste tre år, fortæller om sine oplevelser:
”At få et stort projekt i hus som Odense letbane har været et utroligt spændende og lærerigt forløb. Man kommer ned i mange afkroge af et så omfattende megaprojekt samtidig med, at man arbejder mod et ambitiøst mål sammen med dygtige kolleger og eksterne samarbejdspartnere.”
Vi lægger desuden vægt på, at:
- Du har en samfundsvidenskabelig baggrund, fx cand.scient.pol., cand.scient.adm. eller lignende
- Du er velformuleret og er god til at sætte dig ind i og formidle teknisk komplicerede emner i et tilgængeligt sprog
Du får kolleger, som lægger vægt på, at vi skal have det sjovt samtidig med, at vi søger de bedste løsninger for vores opgaver. Vi interesserer os for hinanden og har en uformel omgangstone og et aktivt socialt miljø med fælles frokost, fredagsbar, DHL-stafet, sommerfest, julefrokost og ikke mindst en meget aktiv personaleforening.
Alt det med småt
Stillingen er en fast stilling på 37 timer om ugen. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem relevant faglig organisation og Finansministeriet med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer
Stillingen er til besættelse snarest muligt og vil som udgangspunkt blive besat på fuldmægtigniveau, men med mulighed for at blive ansat som specialkonsulent alt efter kvalifikationer
Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos teamleder Anne-Sofie Foverskov på asbl@trafikstyrelsen.dk / tlf. 41780502. Vil du lære Anne-Sofie lidt bedre at kende inden du søger stillingen kan du læse hendes historie her: Fra fuldmægtig til teamleder (trafikstyrelsen.dk).
Interesseret?
Har vi fanget din interesse? Så skal du sende din ansøgning og CV inkl. eksamensbeviser via Trafikstyrelsens ansøgningsportal på www.trafikstyrelsen.dk senest søndag den 13. august 2023.
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 33 og 34. Der vil blive anvendt test i forbindelse med ansættelsesforløbet.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Trafikstyrelsen, Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171014&DepartmentId=6744&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5879904