BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du gennem udbud på bl.a. sundhedsområdet være med til at skabe værdi for borgerne og samtidig skabe gevinster for kommunen og klimaet?
Vi er Gentofte Kommunens strategiske indkøbsafdeling. Vi laver udbud og arbejder med kontraktstyring. Altsammen for at gøre en forskel, når vi køber ind. Ikke bare en økonomisk forskel, men også klimamæssigt og socialt.
Vi fokuserer på at bruge tiden på at lave de nytænkende løsninger i stedet for at bruge kræfter på opgaver, der ikke er værdiskabende. Det er nogle gange svært, for som du ved, kan udbudsprocessen være lidt tung og formalistisk, men det er den vej, vi vil.
Søger du stillingen, skal du blot sende dit CV, dit eksamensbevis og svare på et par spørgsmål. Du behøver altså ikke skrive en ansøgning.
Hvad skal du lave?
Du vil blive en vigtig brik i Udbud og Kontrakt, hvor vi i dag er i alt ca. 10 medarbejdere fordelt på et udbudsteam og et kontraktstyringsteam.
Du kommer til at lave udbud inden for bl.a. sundhedsområdet, og vil altså have en afgørende rolle, når vores ældre borgere skal have de bedste leverandører til f.eks. hjemmehjælp eller madservice, eller når vi skal være sikre på, at vi køber de bedste og billigste hjælpemidler. Måske kan du også bidrage til, at vi kan reducere nogle af de kæmpestore økonomiske udgifter på det specialiserede socialområde. Og kan du også finde løsninger, som reducerer klimaaftrykket på de varer og ydelser, du laver udbud på, så bliver det ikke meget bedre.
Du arbejder selvstændigt med dit område, og du vil i vidt omfang få mulighed for at arbejde efter målsætninger og vil få tilstrækkelige brede rammer til selv at tilrettelægge din indsats.
Du er dog ikke alene. Vi har en makkerordning, hvor I kan træde ind for hinanden, og så vil du også indgå i tæt samarbejde med kollegaer fra vores indkøbsfællesskab med 6 andre kommuner.
Derfor skal du vælge os:
Vi tilbyder først og fremmest et super-meningsfyldt arbejde, hvor du aldrig bør være i tvivl om, at du gør en forskel.
Vi prioriterer kompetenceudvikling højt, og er ikke fedtede med kurser og efteruddannelse.
Fleksibel arbejdstid og muligheder for hjemmearbejde er naturligvis en selvfølge i en kommune, hvor vi har formuleret jobløfter for at skabe en særlig attraktiv arbejdsplads.
Du vil få engagerede kollegaer, og du indgå i et fællesskab som er præget af imødekommenhed og godt humør. Vi sidder samlet, hvor vi både har mulighed for at arbejde koncentreret, og for at tale med hinanden. Vi har god kaffe og hvis vi er i huset, går vi næsten altid sammen ned og spiser frokost i vores kantine, som er ret god.
Hvem er du?
Vi forventer, at du som minimum har et par års erfaring som udbudskonsulent, eller er en erfaren projektleder.
Du har muligvis en uddannelsesmæssig baggrund som cand.merc.jur eller cand.jur. Du kan dog også have en anden baggrund, suppleret med erfaring og viden, som gør dig i stand til at gennemføre effektive udbudsprocesser.
Det er bestemt en fordel, hvis du har gode skriftlige kompetencer og er ferm i Excel.
Løn og ansættelsesvilkår
Du vil blive ansat som udbudskonsulent. Der er tale om en fuldtidsstilling og ansættelse sker efter gældende overenskomst og med forventet tiltrædelse snarest muligt. Den endelige lønindplacering og forhandling af løntillæg sker under inddragelse af den forhandlingsberettigede organisation.
Er du interesseret, så send et CV.
Du søger stillingen ved at sende CV og eksamensbeviser via linket. Ansøgningsfristen er 11. marts 2024. Vi forventer at holde 1. samtale den 14. marts og 2. samtale den 18. marts.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Gentofte Kommune, Bernstorffsvej, 2920 Charlottenlund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6002825