BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Job-Link vækster og vi søger derfor en energisk, positiv og engageret HR-konsulent, der kan være med på vores spændende rejse.
Job-Link hjælper store internationale tekniske virksomheder med at finde de rette kandidater/konsulenter og som HR-Konsulent kommer du til at arbejde med en lang række forskellige opgaver, der sikrer de bedste rammer for en god rekrutteringsproces.
Vi er en mindre virksomhed hvor der er fart over feltet, hvor dagligdagen variere meget, og hvor vi ønsker at arbejde hurtigt og i højt humør. Vi har lige modtaget en Gazelle, grundet stor vækst. Så nu har vi brug for et par ekstra hænder og et godt struktureret og klogt hoved.
Om Jobbet
Som HR-Konsulent bliver du en essentiel del af hele rekrutteringsprocessen og "baglandet". En af dine vigtigst opgaver bliver at finde de dygtigste og mest kompetente kandidater på markedet til vores kunder. Samtidigt får du ansvaret for alt i baglandet, så som fakturering, konsulent-timer, lønindberetning og diverse korrespondance med kunder, konsulenter og leverandører. Altså et meget bredt område, som kræver gode sociale færdigheder.
Ud fra en analytisk og innovativ tilgang bliver din rolle bl.a. at afsøge kandidatmarkedet på relevante medier og databaser, hvor du sikrer den rette search-strategi med øje for kompetencekrav og kundernes generelle behov.
Du bliver ansvarlig for flere search-opgaver ad gangen, og du skal trives med at søge både bredt og meget specifikt på de forskellige opgaver. Du indgår ofte i sparring med os andre - med fokus på afdækning af kundens behov og kandidatprofilen. Opgaverne vil ofte kræve, at du tænker løsningsorienteret for at sikre et optimalt kandidatfelt til den enkelte kunde. Du får stor kontakt flade med både vores kandidater, kunder og konsulenter.
Da vi er en mindre virksomhed vil din dagligdag variere en del, hvorfor du vil skulle bruge alle dine kompetencer, samtidig med, at du forhåbentlig tillærer dig flere og nye hen af vejen. Din stilling vil nok ændrer sig hen af vejen, men det er primært dig/dine kompetancer og ønsker - som sætter retningen.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. indebære:
• Search af kandidater generelt
• Profilafdækning
• Udforme jobopslag
• Telefonscreening af kandidater
• Udsendelse af nyhedsmails
• Vedligeholde vores emnebank med kandidater
• Optimere og vedligeholde hjemmeside, LinkedIn mm.
• Ad hoc-opgaver i forbindelse med rekrutteringsprocesser, indkøb og fakturering
Du kommer med tiden til at opbygge et bredt og kvalificeret netværk inden for vores kunders branche og du vil på sigt kunne forvente at få ansvar for egne rekrutteringsprocesser, hvorfor det er vigtigt, at du er komfortabel i at have kontakt med kunder og kan orkestrere en relevant og saglig dialog med dem, gennem hele processen.
Udadvendt og nysgerrig HR-Konsulent, der er god til at tage ansvar.
Som person er du udadvendt, resultatorienteret, og god til at have flere bolde i luften samtidigt. Du er pligtopfyldende og ansvarsfuld omkring dine opgaver med en struktureret tilgang til dit arbejde. Du har en positiv livsholdning og er nysgerrig og interesseret i at sætte dig ind i nye fagområder og virksomheder. Endelig har du en stor lyst til at være med til at præge en succesfuld virksomhed i vækst.
Du er god til at holde humøret højt, selvom vi stiller store krav til både din vedholdenhed og tålmodighed. Det er en krævende branche, som forventer en masse af dig. Derfor er det vigtigt, at du kan tåle modgang og bliver stærkere af det - til gengæld fejrer vi medgang hver gang vi skaber noget godt.
Vi vil skabe Danmarks bedste rekrutteringsvirksomhed
Du bliver en del af en veletableret rekrutterings- og konsulentvirksomhed, som hver dag arbejder målrettet på at hæve barren for rekrutteringsniveauet i Danmark og gøre branchen mere gennemsigtig. Derfor behandler vi alle vores interessenter med respekt og opbygger således tillidsfulde og ærlige relationer.
Vi rekrutterer de bedste kandidater på baggrund af et bredt netværk af fagspecialister. Vi benytter valide og anerkendte værktøjer, som omfattende personanalyser, og afdækker kandidaternes faglige og sociale kompetencer. Vores mål er at skabe det bedste match mellem virksomhed og kandidat.
Dagligdag i skønne rammer
Vi har kontor på smukke Charlottenlund Slot, hvor vi deler faciliteter med en række andre spændende virksomheder. I dagligdagen sparer vi med hinanden og får dermed konstruktive og gode idéer fra andre interessante brancher. P.t. sidder vi 3 personer på Slottet, og resten af vores konsulenter arbejder ude hos vores kunder - som primært er store internationale tekniske industri-virksomheder i top 5.
Vi går meget op i, at det skal være sjovt at gå på arbejde og derfor holder vi også ofte sociale arrangementer, hvor der er mulighed for at lære hinanden bedre at kende mere uformelt. Det er med til at skabe et godt fællesskab og gør hverdagen lidt sjovere.
Interesseret?
Er du interesseret i at vide mere om denne udfordring forud for din ansøgning, er du velkommen til at kontakte Dir. Iben Holm på tlf. 40602000. Vi arbejder målrettet med at gennemføre rekrutteringsprocessen til dette job hurtigst muligt.
For at komme i betragtning skal du søge stillingen via linket 'Søg jobbet'. Her kan du uploade dit CV samt beskrive din motivation for at ansøge.
Lønnen vil bestå af en fast grundløn samt provision.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Job-Link ApS, Jægersborg Alle, 2920 Charlottenlund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5951000