Kundeservicejob for Paypal på Kreta (flytning og indkvartering inkluderet)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar til en livsændrende oplevelse? Bliv en del af vores team på Kreta og nyd solen over 300 dage om året!

Leder du efter nye udfordringer? Eller vil du gerne ændre dit arbejdesmiljø? Lyder ideen om at flytte til et land kendt for sin kultur, mad, historie, landskab og natteliv, som noget for dig?

Vi inviterer dig til at blive en del af et levende fællesskab på mere end 12.000 talentfulde individer fra 109 nationaliteter. Du kan blive en del af et farverigt team, der er engareret i at give den bedste kundeservice oplevelse, mens du nyder din tid på en af de mest populære destinationer i verden – Chania, Kreta.

Vi tilbyder en sikker, multikultural, venlig og sjov arbejdsplads, der støtter diversitet og tilbyder lige muligheder for alle. Alt dette, mens du får erfaring indefor Teleperformance Grækenland, et velkendt internationalt firma, der er blevet certificeret som det bedste sted at arbejde flere år i træk.

Hvad vi tilbyder:

  • Vi sørger for dine flybilletter til Chania, Kreta og arrangerer din transport til og fra lufthavnen.
  • Vi sørge for din indkvartering på Kreta og dækker boligomkostningerne igennem hele din tid hos TP Kreta.
  • Vi tilbyder en fast løn med nem mulighed for at opnå præstationsbonus og kommissionsmuligheder.
  • Vi giver fuld administrativ støtte til alt du har brug for undervejs, som f.eks. hjælp med de lokale skatteprocedurer, at åbne en lokal bankkonto osv.
  • Vi giver dig muligheden for at deltage i vores henvisningsprogram, hvor du kan tjene op til 2.000 Euro for hver af dine venner der bliver ansat i Teleperformance Grækenland.
  • Vi bekymre os om din professionelle udvikling. Vores certificeret træner tilbyder omfattende træning og vi sørge for at give dig alle de værktøjer du har brug for til at vokse og udmærke dig.

Hvad består opgaven i, i Chania?

  • Du bliver en del af et kundeservice team, der er fastopsat på at sprede glæde!
  • Dig og dine kollegaer håndterer opkald, emails og chatbeskeder fra kunder.
  • Målet er at give den mest effektive kundeservice med en høj kundetilfredshed, som resultatet.

Hvad forventer vi af dig?

  • Vi leder efter mennesker med en positiv og eventyrlysten personlighed, en der er løsningsorienteret, ivrig efter at lære og en god team-player.
  • Du skal udvise empati, forstå kundernes behov og du skal være fleksible, mens du samtidig tilbyder løsninger og de bedste alternativer til deres behov.
  • Være meget god til at skrive og snakke på både dansk og engelsk

Træd ind i en unik oplevelse for livet, i udlandet, og oplev alt hvad Grækenland har at tilbyde.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobSquad IVS, Nansensgade, 1366 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: jobsqd.com

Via e-mail: ljs@jobsqd.com

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5809760

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet