BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du udvikle og forandre borgernes primære indgang til kommunen, så læs videre
Du er en dygtig og vellidt læringsagent, der har bevist, at du kan organisere og udvikle den faglige profil i en borgerrettet opgaveenhed.
Du har arbejdet professionelt med at opbygge viden og omsætte det til læring for dine kollegaer ved at professionalisere borgerrejser og arbejdsgange.
Borgerservice i Gentofte Kommune er i gang med en række ændringer for at skabe størst mulighed værdi i betjeningen af borgere og samtidig sikre et godt arbejdsmiljø. Borgerservice vil arbejde mere som en lærende og flydende organisation og det søger vi en læringsagent, der sammen ledelsen kan realisere potentialet i.
Hvad lægger vi vægt påVi søger en engageret og erfaren læringskonsulent, der brænder for at omsætte faglig viden til praktisk læring og forbedre vores borgerservice. Som læringskonsulent vil du spille en central rolle i at professionalisere borgerrejser og arbejdsgange, hvilket vil have en direkte indvirkning på kvaliteten af de services, vi tilbyder vores borgere, hvad enten vi møder dem fysisk, telefonisk eller via vores online kanaler.
Du vil få ansvaret for udvikling og implementering af læringsstrategier ikke mindst, når vi om lidt går i gang med at implementere et nyt telefonsystem – men også mere generelt i forhold til at anvende vores it-systemer mest optimalt.
Du vil skulle stå for facilitering af vidensoverførsel og kompetenceudvikling blandt medarbejdere og udarbejde metoder til hvordan vi omsætter faglig viden fra de afdelinger, vi servicerer, til konkrete understøttende værktøjer for medarbejdere i en borgerservice
Vi lægger vægt på følgende hos kandidaten:
- Professionel erfaring med opbygning af viden og transformation af denne til konkret læring.
- Evnen til at analysere og optimere processer, med en stærk forståelse for hvordan man skaber effektive arbejdsgange.
- Stærke pædagogiske færdigheder, og erfaring med at udvikle og facilitere træningsprogrammer.
- Samarbejdsevner og komfort med at arbejde i et teamorienteret miljø.
- En innovativ tilgang til læring og udvikling, med en passion for kontinuerlig forbedring.
Vi vægter værdier som nysgerrighed, ordentlighed, rummelighed og inddragelse højt og vi tillader os at være modige og handlekraftige og teste ting i praksis.
Borgerservice i Gentofte KommuneBorgerservice består af 24 medarbejdere, der varetager følgende opgaver:
- Fysisk betjening af ca. 45.000 årlige borgerhenvendelse om pas, kørekort, sygesikring, råd og vejledning til selvbetjeningsløsninger, MitId, folkeregistrering m.v.
- Telefonisk betjening af ca. 100.000 opkald til kommunens hovednummer, hvor nogle henvendelser håndteres direkte af medarbejderne og andre består af omstillings- og formidlingsopgaver.
- Administrative opgaver såsom, ansøgning om personlige tillæg/helbredstillæg, ansøgning om beboerindskudslån, folkeregistrering, vielser, refusion af regninger, varetagelse af kommunens hovedpostkasse, kontantudlæg mv.
- Kontrolindsats mod socialbedrageri, tomme boliger og specielle tunge cpr-sager m.v.
Personalegruppen har stor erfaring, lav personaleomsætning og arbejder ud fra faglig stolthed og udstrakt service i betjeningen af borgerne.
Borgerservice er en del af afdelingen for Borger, Erhverv, Beskæftigelse og Integration, som har et fælles formål om at skabe en positiv forskel for borgere og samarbejdspartnere. Dine snitflader vil dog værre bredt i hele kommunen, da Borgerservice er første indgang for en lang række af borgerhenvendelser, derfor lægger vi også vægt på dine evner til at koordinere og skabe relationer uden for din egen organisation.
Hvordan kommer du i betragtning til jobbetFortæl os, hvorfor du søger stillingen, hvad der kendetegner dig som medarbejder og menneske. Sagt meget kort, gør os nysgerrige på dig, din faglighed, dine værdier og hvorfor du er den rette person til opgaven. Vi vil også gerne høre om dine erfaringer med at arbejde lærende i borgervendte opgavefunktioner. Du kan sende en ansøgning til stillingen via linket frem til den 20. maj 2024.
Vi afholder 1. samtale den 23. maj og eventuel 2. samtale den 27. maj. Til ansættelsessamtalerne deltager medarbejdere fra borgerservice sammen med tillidsrepræsentant, teamleder og afdelingschef.
Vi ser gerne, at du tiltræder stillingen hurtigst muligt og senest den 1. juli 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Gentofte Kommune, Bernstorffsvej, 2920 Charlottenlund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6042387