Økonomikonsulent til ejendomsområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at være en central figur i leveringen af effektiv økonomistyring inden for ejendomsområdet og vil du gerne arbejde i en afdeling med dedikerede kolleger og store muligheder for faglig og personlig udvikling? Så er denne stilling i Gentofte Kommune noget for dig!

I Økonomi og Personale er vores mål at gøre Gentofte Kommune til det bedste og mest bæredygtige sted at bo, leve og arbejde. Det gør vi ved at levere et kvalificeret styringsgrundlag til de budgetansvarlige, så kommunes penge bliver brugt fornuftigt. Vi har lige nu en ledig plads i Styringsenheden, hvor alle økonomikonsulenterne er samlet. Vi leder derfor efter dig, der vil være med til at styre økonomien på ejendomsområdet.

Hvad skal du lave?

  • Klassisk økonomistyring, herunder budgetlægning, prognoser for forbrug, løbende opfølgning og regnskab primært inden for ejendomsområdet
  • Udarbejde relevant styringsinformation til forskellige grupper af budgetansvarlige (distriktsledere, afdelingsledere og -chefer m.fl.)
  • Løbende dialog med de budgetansvarlige og andre på fagområdet
  • Løbende dialog med ekstern samarbejdspartner, der administrerer kommunens udlejningsejendomme og almene ældre- og plejeboliger
  • Gennemføre mindre analyser, udarbejde økonomiske konsekvensberegninger og deltage i udviklingsprojekter

Hvem er du?
For at lykkes med opgaverne er det vigtigt, at du:

  • Har en relevant faglig profil inden for økonomi og/eller samfundsvidenskab (via uddannelse i økonomi, administrations- eller finansøkonomi eller kontor)
  • Trives med at arbejde med tal og har gode analytiske kompetencer og formår at anvende dem i praksis
  • Har det godt med at bruge forskellige it-systemer og især Excel
  • Trives med at samarbejde med forskellige faggrupper på tværs af kommunen
  • Synes om at kommunikere din viden - både mundtligt og skriftligt
  • Trives med både at samarbejde med andre og arbejde selvstændigt

Du får:
Du får 20 gode og hjælpsomme kolleger i Styringsenheden, der er en del af den centrale økonomiforvaltning (Økonomi og Personale). Afdelingen holder til i et åbent kontorlandskab på Rådhuset. Vi tilbyder dig et afvekslende job med fleksible rammer, herunder mulighed for hjemmearbejde. Du får stor indflydelse på jobindholdet og tilrettelæggelsen af opgaverne samt store muligheder for faglig og personlig udvikling i et godt fagligt og kollegialt fællesskab med en uformel omgangstone. Vi sørger for, at du får en grundig oplæring, så du er klædt på til at løse opgaverne - uanset om du er nyuddannet eller har nogle års erfaring.

Hvilke vilkår bliver du ansat på?
Du søger jobbet ved at klikke på ”Gå til ansøgningsformular”, vedhæfte dit CV og svare på vores tre spørgsmål. Du behøver altså ikke at vedhæfte en ansøgning.

Stillingen er på fuldtid og du bliver ansat med løn og pension efter gældende overenskomst og dine kvalifikationer. Tiltrædelse snarest muligt. Vi holder løbende samtaler.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Gentofte Kommune, Bernstorffsvej, 2920 Charlottenlund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001699

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet