BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at løfte Københavns Universitets digitale ambitioner? Har du stærke kompetencer indenfor administrative processer og forretningskritiske digitale løsninger? Lægger du vægt på gode relationer til brugere og samarbejdspartnere, sikkerhed og gode brugeroplevelser?
Så er det dig, vi leder efter. Du får muligheden for at være med til at understøtte Københavns Universitets overordnede opgave ved at skabe de bedste rammer for forskning, uddannelse og formidling af ny viden til gavn for samfundet.
Det bliver du en del af
Du bliver en del af HR Digital – en af fem sektioner i KU’s Fælles HR-afdeling.
Vi varetager systemejerrollen for KU’s HR-system (Oracle HCM), ESDH/EIM-platform (WorkZone), rekrutteringssystem (HR Manager – Statens e-Rekruttering) samt nogle mindre løsninger.
HR Digital har ansvar for digital understøttelse af arbejdet i HR-søjlen – herunder support og systemadministration.
Derudover har sektionen ansvar for KUs ESDH/EIM-platform, der benyttes i hele KU’s administration.
Det gør vi i tæt samarbejde med KU’s tre HR-driftscentre, KU’s IT-afdeling (KU-IT) og resten af Fælles HR. Sektionen består af 11 medarbejdere inkl. sektionschef og to studerende.
Vi har opgaven i centrum og samtidig fokus på at skabe et godt arbejdsmiljø og arbejdsglæde i dagligdagen. Du får fleksible rammer til at skabe balance mellem arbejds- og privatliv og gode muligheder for udvikling og videreuddannelse
Om jobbet
Dine primære arbejdsopgaver og ansvarsområder vil være som operationel systemejer på WorkZone, som er KU’s ESDH/EIM-platform
Som systemejer er du bindeled mellem forretningen, KU-IT og leverandøren.
I teamet vil du samarbejde tæt med en erfaren WorkZone-specialist, der primært skal arbejde med konfiguration af forretningsrettede løsninger og processer i WorkZone. WorkZone har også en systemadministrator, der bl.a. sørger for 1st line support, kommunikation, kvalitetskontrol og aflevering til Rigsarkivet.
I det hele taget får du mange samarbejdsflader, samt stor frihed og fleksibilitet i din opgaveløsning. De kommende år vil der desuden være gode muligheder for spændende og udviklende opgaver bredere i HR Digital afhængig af dine interesser og kompetencer.
Hovedopgaver som operationel systemejer
- Effektiv og sikker drift, vedligeholdelse og support af WorkZone i samarbejde med KU-IT og leverandør
- Varetage den primære kontakt til KU-IT – og indgå i fælles systemteam
- Leverandørkontakt - herunder opfølgning på kontrakter og leverancer
- Overordnet forretningsmæssigt ansvar ifm. opgraderinger og ændringer – herunder forretningsmæssig test
- Kontrol og test af drifts- og testmiljøer og kritiske funktioner i samarbejde med KU-IT og leverandører
- Høj kvalitet i dokumentation af de løsninger, der implementeres på platformen
- Ansvar for informationssikkerhed på platformen, herunder bruger-reviews og anden kvalitetskontrol
- Deltage i samarbejdet med superbrugere og procesejere
Det er vigtigt, at du har solide kompetencer inden for forvaltning af forretningskritiske digitale løsninger, der understøtter administrative forretningsprocesser. Det er også vigtigt, at du er vant til at have fokus på sikkerhed, kvalitet og brugerorienteret systemanvendelse.
Det vil være en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med en eller flere af følgende:
- Administrative processer – ikke nødvendigvis på HR-området
- Deltagelse i IT-projekter og dagligt samarbejde med IT-funktioner
- Planlægning og gennemførsel af strukturerede test
- Udarbejdelse og vedligeholdelse af dokumentation
- Erfaring fra universiteter, professionshøjskoler eller andre komplekse, politisk styrede organisationer.
- proaktivt søger løsninger på udfordringer, når du ser dem
- proaktivt søger og bidrager til videndeling og samarbejde
- Kan lide at have kontakt med mange mennesker i løbet af en dag
- er god til at arbejde selvstændigt og struktureret
- kan balancere mellem kvalitet og hastighed
- har personlig gennemslagskraft
- er god til at overholde egne og andres deadlines.
Om HR-søjlen på Københavns Universitet
HR på Københavns Universitet er organiseret med en Fælles HR-afdeling og tre HR-centre, der er placeret på fakulteterne, men fagligt forbundet til Fælles HR. HR-organisationen understøtter flere hundrede ledere, ca. 10.000 medarbejdere og en mangfoldig organisation med en ambitiøs strategi.
Fælles HR sætter retningen på HR-området i samarbejde med HR-centrene. Med vicedirektøren i spidsen varetager Fælles HR en række specialer og strategiske indsatsområder. Vi lægger vægt på at skabe udvikling på HR-området, bl.a. gennem digitaliseringsindsatser og stærk projektfaglighed - altid med fokus på at levere god service. Derudover er vi optaget af, at værdiskabelse og udvikling på HR-området sker i tæt tilknytning til universitetets organisation og kerneopgaver.
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter overenskomst for akademikere i staten mellem AC og Skatteministeriet med indplacering som fuldmægtig eller specialkonsulent - eller efter overenskomst med PROSA med indplacering i løngruppe 3.
Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer. Der er tale om en fuldtidsstilling.
Tiltrædelse d. 1. oktober 2023 eller snarest muligt.
Arbejdsstedet er Krystalgade 25, København K.
Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Chef for HR Digital Frank Güsmer på fgusmer@adm.ku.dk eller telefon 9356 5135.
Ansøgningsfrist er d. 15. august 2023. Ansættelsessamtaler afholdes mellem d. 17. og 23. august.
Send din ansøgning elektronisk, vedlagt CV og evt. relevant dokumentation via jobsiden www.jobportal.ku.dk (klik på "Søg stillingen" nederst i opslaget).
Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
KU - FA - Kbh K, Universitetsfirkanten, Nørregade 10, 1165 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=159776&DepartmentId=18964&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5879951