BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet
Københavns Universitet
Ph.d.-skolen på Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND) på Københavns Universitet søger en barselsvikar. Er du en kompetent og effektiv AC-fuldmægtig og har du lyst til at arbejde med sagsbehandling og ledelsesbetjening inden for ph.d.-området, er dette måske noget for dig.
Ph.d.-skolen, der er den største i Danmark og næststørste i norden, sikrer de administrative rammer for skolens 1.900 indskrevne ph.d.-studerende. Vi hører til under afdelingen Forskning & Innovation, som er en velfungerende afdeling bestående af én afdelingschef, to sektionsledere og næsten 40 medarbejdere. Vi arbejder tæt sammen med fakultetets ledelse, institutter og den enkelte forsker. Vores primære interessenter er de ph.d.-studerende og deres vejledere.
Ph.d.-skolens administration arbejder Lean-baseret. Det betyder blandt andet, at vi på fælles tavlemøder følger sagsmængderne på tværs af skolens administrative teams, og at vi løbende forbedrer og effektiviserer vores arbejdsgange med udgangspunkt i opdatering og udvikling af velbeskrevne procesbeskrivelser. Vi er inddelt i specialiserede teams. Opgaverne løser vi typisk i tæt samarbejde med kollegaer, hvor vi forstår værdien af at respektere og inddrage hinandens forskelligartede kompetencer.
Vi lægger vægt på at være kendt som en tilgængelig, fagligt kompetent og serviceorienteret administration.
Stillingens indhold
- Du kommer til at indgå i et mindre team, der løser en række forskellige opgaver omkring administration af ph.d.-studieforløbet, og vi sørger naturligvis for grundig oplæring.
- Den væsentligste opgave i disse stillinger er sagsbehandling i overensstemmelse med regelgrundlaget om ph.d.-uddannelsen, herunder fakultetets egne regler. Sagsbehandlingen indebærer både skriftlig og telefonisk rådgivning og kontakt med ph.d.-studerende og deres vejledere på dansk og engelsk.
- I stillingen kan der også være et større eller mindre omfang af betjening af afdelingens og fakultetets ledelse, blandt andet udarbejdelse af databaserede sagsnotater, besvarelser og beslutningsoplæg afhængig af kandidaternes kvalifikationer
- Du vil bidrage til den løbende forbedring af serviceydelser og administrative processer i ph.d.-skolen.
- Du har en kandidatuddannelse.
- Du er enten nyuddannet eller har et par års erfaring med sagsbehandling, administration og ledelsesbetjening i den offentlige sektor.
- Du er fagligt kompetent, struktureret og serviceorienteret, og kan genkende dig selv i ord som omgængelig, kvalitetsbevidst, grundig og reflekteret.
- Du har mod på at behandle såvel rutinesager som vanskelige sager.
- Du er præcis og korrekt i din skriftlige kommunikation og kan formidle regler og afgørelser på både dansk som på engelsk.
- Du behersker Office-pakken, og har gerne et kendskab til administrative systemer såsom f.eks. PhD Planner og WorkZone, som vi bruger til henholdsvis sagsbehandling og journalisering.
- Du trives med at arbejde som en del af et hold, der løfter opgaver i fællesskab.
- Du har en god organisationsforståelse og evner at forstå den kontekst, du arbejder i, herunder at kommunikere med forskellige interessenter.
- Et attraktivt, udviklende og alsidigt job på en veldrevet institution, med stor selvstændighed og afveksling i opgaverne – samt en bred kontaktflade både internt og eksternt.
- En arbejdsplads, hvor opgaverne løses teambaseret med vægt på gensidig respekt for hinandens kompetencer.
- Engagerede og dygtige kolleger, der lægger vægt på holdspil og faglighed i arbejdet, og som har en uhøjtidelig, åben og respektfuld omgangstone.
- En arbejdsplads, der lægger vægt på gensidig fleksibilitet i forhold til opgavevaretagelsen og arbejdstiden. Der er mulighed for at arbejde hjemmefra efter aftale.
- Gode faglige og personlige udviklingsmuligheder.
- En centralt beliggende arbejdsplads med bl.a. motionsklub, kantine, P-plads, kaffe- og te-ordning.
Løn og ansættelse i henhold til overenskomst mellem AC og Finansministeriet som fuldmægtig. Der vil være mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.
Stillingen er tidsbegrænset.
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål om stillingen, kan du henvende dig sektionsleder Annedorte Vad på tlf. 35330233, mail annedorte.vad@sund.ku.dk.
Læs mere om SUND's ph.d.-skole på www.healthsciences.ku.dk/phd.
Ansøgning mv.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning bilagt CV samt dokumentation for uddannelse via jobportalen, så vi har den i hænde senest den 22. august 2023.
Københavns Universitet ønsker at afspejle mangfoldigheden i samfundet og opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge uanset alder, handicap, køn, nationalitet, race, religion eller seksuel orientering. Udnævnelse vil alene være baseret på kvalifikationer.
Tiltrædelse 1. november 2023 eller snarest derefter.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
KU - SUND - PANUM KBH N, Blegdamsvej 3B, 2200 København N
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=159918&DepartmentId=18999&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5887562