BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du arbejde med vores nye SAP S/4HANA platform og være med til drive og udvikle vores SAP PM-løsninger?
Som SAP PM serviceejer i Banedanmarks IT-afdeling, får du et spændende job i et miljø med engagerede kollegaer, høj faglighed og mulighed for at sætte dit aftryk på udviklingen af vores SAP S/4-løsning.
Du vil blive ansat i teamet SAP System Support og Vedligehold, som er et team på 18 engagerede medarbejdere, der har ansvaret for at supportere og vedligeholde SAP-systemet samt at gennemføre udviklingsopgaver i samarbejde med forretningen. Supporten, der varetages, er second level support, hvor vores superbrugerorganisation i forretningen varetager first level. Du vil her få ansvaret for Banedanmarks SAP PM-løsninger sammen med den anden SAP serviceejer på PM, som du derfor vil skulle arbejde tæt sammen med.
Banedanmark har en stor SAP PM-løsning, som bl.a. består af objektstruktur og stamdata, ordre/meddelelser herunder materialebestilling og tilbagemeldinger, samt materiel-/biludlejning. Herunder har vi forskellige Fiori apps, som anvendes af både vores interne og eksterne medarbejdere til blandt andet at dokumentere og sikre gennemførsel af vedligeholdelsesopgaver og til at bestille og styre ordrerne i sporspærringerne. Udover SAP-løsninger, så integrerer vores PM-løsninger også med en lang række andre systemer, som ikke er SAP.
Banedanmark er fornyeligt overgået til SAP S/4HANA og er i gang med at re-implementere løsningerne til ny-anlæg og vedligeholdelse af jernbanen. Implementeringsprojektet løber til starten af 2024, og du vil indgå i projektet, da de i høj grad omhandler vedligeholdelsesløsningerne (PM). Her vil du være med i forhold til at sikre en vedligeholdelsesbar løsning og at projektets leverancer er kompatible med de eksisterende løsninger. Du vil derfor spille en helt central rolle i projektet.
Vi tilbyder et job, hvor du kan udleve dine faglige ambitioner uden at give afkald på work-life balance. Samtidig bidrager du til en vigtig samfundsmæssig opgave – nemlig en attraktiv, grøn jernbane.
Du skal tage ansvar for udviklingen
Du vil sammen med den anden serviceejer være ansvarlig for applikationsforvaltningen af SAP PM-løsningerne. I det daglige betyder det, at du skal:
- sikre, at fejlretning og ændringer gennemføres via de aftalte processer samt dokumenteres og gennemføres inden for det økonomiske budget
- bidrage til opdatering af processer og servicekataloget i ServiceNow, hvor vi har de fleste af vores processer IT-understøttet
- sikre, at applikationsforvaltningen sker i tæt dialog med vores SAP HR superbrugere og med vores leverandører
- rådgive forretningsenhederne om mulighederne for SAP-understøttelse af deres forretningsprocesser
- medvirke i de forretningsprojekter, der gennemføres for at sikre at den vedtagne SAP governance bliver fulgt og at løsningerne er vedligeholdelsesbare og er kompatible med de eksisterende løsninger.
Vi ser gerne, at du har en relevant uddannelsesbaggrund på minimum bachelorniveau. Herudover skal du have erfaring med SAP. Det vil særligt være en fordel, hvis du har erfaring med SAP PM.
Det falder dig naturligt at arbejde struktureret og skabe overblik for dig selv og dine kolleger. Du har en procesorienteret tankegang og kan samarbejde på tværs på alle niveauer.
Jobbet kræver herudover, at du trives i en tværgående og koordinerende rolle, hvor hverdagen ofte byder på alsidige opgaver og med en bred kontaktflade i samspil med såvel brugere som leverandører.
Løn
Som akademiker ansættes du efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.
For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/SAMDATA, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark.
Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 4. Den endelige lønindplacering beror på en vurdering af de individuelle kompetencer og kvalifikationer. Udover basislønnen kommer pension og eventuelle lokale tillæg.
Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere, så kontakt teamleder Lasse Vissing Nielsen. Søg elektronisk og send din ansøgning og cv hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgningerne og indkalder løbende til samtale.
For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg jobbet her” nedenfor og følger instruktionerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192468&DepartmentId=22266&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5872763