BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du interesseret i at spille en central rolle som sekretariatsmedarbejder for husleje- og beboerklagenævnet, bevillingsnævnet og hegnssynet i Gentofte Kommune? Ønsker du fleksibilitet til at strukturere dine arbejdsopgaver og muligheder for personlig og faglig udvikling? Trives du i et dynamisk og professionelt miljø med en positiv og uformel tone blandt kollegaer? Så er det dig, vi søger!
Hvem er viJuridisk afdeling (JURA) fungerer som kommunens interne advokatkontor. Vi har derfor mange forskellige opgaver og projekter, og vi arbejder tæt sammen med direktionen, politikere, nævn og interne samarbejdspartnere.
I afdelingen er vi pt. tolv jurister og en sekretær. Vi er inddelt i tre teams.
Du bliver tilknyttet teamet, som sekretariatsbetjener husleje- og beboerklagenævnet, bevillingsnævnet og hegnssynet, som i dag består af 3 jurister og en sekretær Særligt huslejenævnet oplever en stigning i antal og kompleksitet i de sager der indbringes, hvorfor vi udvider nævnssekretariatet med 1-2 nye kollegaer.
Hovedvægten af arbejdsopgaverne vil være i husleje- og beboerklagenævnet, der som uvildige tvistenævnt årligt afgør 250-300 lejeretlige tvister mellem lejere og udlejere i Gentofte Kommune.
Om jobbetSammen med dine kollegaer vil du være ansvarlig for at forberede sagerne til nævnene. Du vil have en bred vifte af arbejdsopgaver, herunder:
- Oprette sager i vores sagsbehandlingssystem
- Gennemføre partshøringer i verserende sager
- Besvare telefoniske henvendelse fra sagsparter, borgere og andre myndigheder
- Indkalde sagsparter til nævnsbesigtigelser eller nævnsmøder
- Udsende dagsordensmateriale til nævnsmedlemmerne
- Besvarelse af aktindsigter
- Bistå med praktisk hjælp i forbindelse med afvikling af nævnsmøder
- Diverse ad hoc-opgaver
Du vil indgå i et fagligt stærkt miljø, hvor vi arbejder sammen og sparrer om vores opgaver, og dit bidrag til arbejdet vil blive værdsat. Du vil også have mulighed for at udvide dine ansvarsområder og opgaver, hvis du er interesseret i det. Vi vil selvfølgelig sørge for, at du bliver grundigt oplært i de opgaver og IT-systemer, som du skal bruge i dit daglige arbejde.
Om digVi søger en kandidat, der har erfaring inden for kontorarbejde, og som trives med at håndtere en bred vifte af administrative opgaver. Konkret erfaring med sekretariatsbetjening af husleje- og beboerklagenævn eller kendskab til lejeret vægtes højt.
Som person skal du være ansvarsbevidst, omhyggelig, selvstændig og serviceminded. Da vi har mange igangværende sager, er evnen til at opretholde orden, arbejde systematisk og samarbejde med kollegaer vigtig.
Du vil få betydelig frihed til at planlægge og udføre dine opgaver, og det er en fordel, hvis du trives med en travl hverdag. Derudover skal du være god til at skrive og tale dansk, da du får en del skriftlige opgaver og telefonisk kontakt med mange eksterne parter og borgere.
Endelig er det vigtigt, at du trives med at være en del af et aktivt og stærkt fagligt miljø, hvor samarbejde og faglig sparring er afgørende for succes. Vi vægter en humoristisk og uformel omgangstone samtidig med, vi har fokus på at være et seriøst og dygtigt sekretariat, der er tilgængeligt for såvel vores nævn som vores borgere.
AnsættelsesvilkårDu vil blive fastansat med løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og dine kvalifikationer.
Vi har betalt frokostpause, fleksible arbejdsrammer, flekstid og mulighed for hjemmearbejde. Der er også mulighed for deltidsansættelse.
Ansøg og kontaktTiltrædelse er hurtigst muligt og vi indkalder løbende til samtaler.
Send din ansøgning senest den 26. juli 2024 via ansøgningsformularen.
Du er velkommen til at kontakte leder af nævnssekretariatet Ann Loft Højbjerre på tlf. 20 81 54 79, hvis du har spørgsmål til stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Gentofte Kommune, Bernstorffsvej, 2920 Charlottenlund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6082181