BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobbet
For vores kunde Region Hovedstadens Center for IT og Medicoteknologi søger vi en servicedesk medarbejder til enheden Supportservices. Vikariatet er på 3 måneder fuldtid med gode muligheder for forlængelse.
Du bliver en del af afdelingen, som har ansvaret for betjening af Region Hovedstadens brugere. Det er derfor vigtigt at du er serviceminded og er god til at kommunikere via telefon. Som servicedeskmedarbejder bliver du del af en sektion med omkring 30 kollegaer. Da man sidder i et storrumskontor med meget aktivitet og telefonsamtaler på kryds og tværs, er det vigtigt, at man vil kunne trives i et callcentermiljø. Der er ugentligt mellem 6000-8000 kald.
Dine arbejdsopgaver som servicedesk medarbejder vil blandt andet være:
- Telefonbetjening af regionens brugere
- Håndtering af indmeldte fejlsager i CIMT’s brugerportal
- Remote fejlsøgning på udstyr, stationær/bærbar PC, printere og PDA’er
- Sagsregistrering
- Ad hoc-opgaver inden for IT
Ved ansættelse vil man få en grundig oplæring på omkring 14 dage.
Din profil
I denne supportfunktion vil man tage kald fra en såkaldt bred linje. Det vil sige, at dine indgående kald vil være forskellige og ikke kun vedrørende en enkelt type problemstillinger. Det er derfor vigtigt, at du er god til at stille konkrete spørgsmål, hvor du hurtigt kommer ind til sagens kerne. Da opkaldene konstant varierer, forventes det ligeledes, at du er hurtig til at omstille dig og finde information/løsning på givne problemstillinger. Vi forventer derudover, at du har et udpræget servicegen, som skinner tydeligt igennem i din kundedialog.
Vi forestiller os at du:
- Har et godt kendskab til kundebetjening via telefon og kan kommunikere med brugere på vidt forskellige faglige og organisatoriske niveauer på et let forståeligt dansk
- Har kendskab Microsoft Windows samt kendskab til Microsoft Office.
- Har et grundlæggende servicegen og et godt humør
- Generelt god systemforståelse
- Har en flair eller en stor interesse indenfor IT
I denne stilling er det ikke altafgørende at du har erfaring inden for IT, men det kan dog være en fordel. Det vigtigste er, at du har flair eller interesse inden for IT-området og er god til at videreformidle til andre.
Der er en uformel tone og høj faglighed i afdelingen. Det værdsættes, at man kommer med en engageret og energisk tilgang til sit arbejde. Godt humør og kollegialt godt samarbejde vægtes højt.
Arbejdstid og løn
Vikariatet vil have opstart ultimo august, og vikariatet varer året ud. Der er dog gode muligheder for forlængelse.
Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet mandag-fredag 08.00-16.00
Lønnen er 160 kr. i timen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=185477&pk_vid=5d7f879eff0b220c16908008371029bf
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5883146