BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Skadedyrsmedarbejder til Gentofte Kommune
Gentofte Kommune – Affald og Genbrug
Vi søger en ny kollega, da vores nuværende skadedyrsmedarbejder har søgt nye udfordringer. Du skal være med til at løfte de mange spændende opgaver, vi har på skadedyrsområdet. Du kommer til at arbejde tæt sammen med din kollega på området. I skal sammen løfte administrationen og myndighedsopgaverne på rottebekæmpelsesopgaverne. Det er derfor en fordel, at du har erfaring med myndighedsbehandling og sagsbehandling. Det vil være rigtig godt, hvis du har en R1-autorisation, og ellers skal du have lyst til at deltage ved førstkommende autorisationskursus.
Som en del af arbejdet vil du skulle løse opgaver indenfor blandt andet tilsyn, håndtering af borgerhenvendelser, håndhævelse af rottebekendtgørelsen, tilsyn med privat bekæmpelse og administration af den kommunale skadedyrsbekæmpelse samt bearbejdning og indberetning af data.
Det er vigtigt, at du gerne vil udføre tilsynsopgaver, og at du kan lide dialogen med borgere, kommunens institutioner samt virksomheder for i fællesskab at finde løsninger for at undgå rotter. Det er et stort plus, hvis du forstår lovgivningen inden for de relevante områder af skadedyrsbekæmpelse, herunder forvaltningsloven, og at du har mod på at navigere i de juridiske kompleksiteter.
Den daglige drift af skadedyrsbekæmpelsen er i dag udliciteret. Vores eksterne rottebekæmpere kommer ofte forbi kontoret eller ringer for at sparre om en sag. Vi vægter det gode samarbejde højt, da det er med til at kvalitetssikre løsningen af sager. Du vil også have løbende dialog med kollegaer på tværs af afdelinger, herunder Park & Vej, Gentofte Ejendomme samt forsyningen Novafos, hvor du med dit løsningsorienterede sind får samarbejdet til at glide.
Mulig sammensætning af din profil
- Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som miljøtekniker, kloakmester, ingeniør eller lignende, og gerne med kendskab til afløbssystemer.
- Du har lyst til at sætte dig ind i tekniske problemstillinger.
- Du har kendskab til Driftweb3 og er stærk på it-fronten.
- Du er åben og udadvendt og er god til at samarbejde og omgås mange forskellige mennesker.
- Du er god til at arbejde struktureret og have flere sager på samme tid.
- Du har lyst til at kvalitetssikre og videreudvikle samarbejdet med vores eksterne entreprenør.
- Du er god til at kommunikere mundtligt, skriftligt og gerne på engelsk og på flere niveauer.
- Du har et positivt udgangspunkt og en praktisk tilgang til opgaveløsningen, og du lægger vægt på fællesskab og sparring.
- Du har erfaring med eller lyst til at arbejde i en politisk styret organisation.
- Du har kørekort til personbil.
Vil du være med?
Du vil i det daglige blive en del af Affald og Genbrug sammen med den skadedyrsansvarlige. Vi er en velfungerende afdeling med 16 medarbejdere, der har store ambitioner om at bidrage til en bæredygtig udvikling, hvor vi tilbyder høj kvalitet og høj service til vores borgere og virksomheder.
Vi har et godt socialt og højt fagligt miljø i afdelingen med en afslappet humoristisk omgangstone, hvor samarbejde er i fokus.
Det praktiske
Vores kontor er placeret centralt ved Gentofte Rådhus i direktørområdet Klima, Miljø og Teknik.
Fuldtidsjob (37 timer) med mulighed for hjemmearbejde og flextid. Vi er pt. 16 medarbejdere i Affald og Genbrug med stor bredde i alder og uddannelser mv. og herudover også 10 kollegaer på genbrugsstationen.
Din løn fastsættes efter gældende overenskomst på baggrund af dine kvalifikationer.
Tiltrædelse snarest eller efter aftale.
Vi indkalder til samtaler løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Gentofte Kommune, Bernstorffsvej, 2920 Charlottenlund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5986100