BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger lige nu en selvstændig og ambitiøs student, der med godt humør, et veludviklet servicegen og gåpåmod vil blive en del af Signalsystemers it-driftsafdeling Signalling Platforms.
Vores sektion Signalling Platforms er en del af den store organisation omkring Signalsystemer. Sektionen er ansvarlig for drift og vedligehold af tekniske applikationer, transmissionssystemer, tele- og datanetværk, samt øvrig infrastruktur, og er dermed en central del til understøttelse af trafikstyring og trafikplanlægning gennem både den nuværende og fremtidige signalteknologi.
Arbejdstiden bliver 15 timer om ugen, som i udgangspunktet finder sted på faste dage i ugen og naturligvis under hensyntagen til dit studie og eksamener.
Mange forskellige arbejdsopgaver
Som vores nye studentermedhjælper, vil du i samarbejde med resten af sektionen hjælpe med at ekspedere en række af de løbende administrative sager. Det kan være lettere sagsbehandling, mulighed for ejerskab af og deltagelse i studierelevante opgaver på kontoret, samt kontakt og koordinering med en række samarbejdspartnere. Derudover kan du over tid få ansvar for egne sager inden for driften af vores processer.
Du kommer desuden til at hjælpe med praktiske opgaver som for eksempel håndtering af dokumenter, journalisering og arkivering af sager, arrangering af møder, yde praktisk bistand med vores SharePoint, arbejde med Excel og PowerPoint-præsentationer.
Selvstændig, imødekommende og glad
Vi ser gerne, at du er godt i gang med en længere videregående uddannelse, sandsynligvis som produktionsingeniør eller lignende.
Du formulerer dig godt på skrift, og ved hvordan man bruger MS Office-pakken og Outlook. Arbejdssproget i Signalprogrammet er engelsk, hvorfor du gerne har gode engelskkundskaber både skriftligt og mundtligt.
Vi forventer, at du både kan arbejde selvstændigt og sammen med andre. Du har lyst til at arbejde i et fagligt, internationalt miljø og kan navigere mellem dansk og engelsk. Du kan arbejde selvstændigt og du har sans for struktur, kvalitet og rettidig omhu.
Vigtigst af alt er det dog, at du har et godt humør, og at det falder dig naturligt at være hjælpsom, serviceminded og åben i din kommunikation med medarbejdere med vidt forskellige faglige baggrunde.
Løn
Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/Stat, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen følger lønnen for HK-studerende, der er 132,40 kr. i timen.
Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere, så kontakt Teamleder Per Jensen på 41901040. Send os CV og ansøgning samt dokumentation på, at du er indskrevet på en videregående uddannelse. Denne dokumentation er et krav for at kunne blive ansat i stillingen. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192518&DepartmentId=22200&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878142