BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af en stor og spændende organisation, der er i rivende udvikling? Og har du stærke erfaringer inden for supply chain? Så er denne nyoprettet stilling måske dit næste karriereskridt.
Banedanmark er i fuld gang med en historisk opgradering af hele det danske jernbanenet. Vi bygger og fornyer, samtidig med at vi implementerer et nyt IT baseret signalsystem og elektrificerer jernbanen, så der kan køre klimavenlige eltog.
I sektionen Supply Chain, som er placeret i området Indkøb, Logistik & Facility Management, har vi en vigtig rolle i opnåelsen af den overordnede målsætning for Banedanmark. Derfor vil der for den rette kandidat, være en høj grad af indflydelse på sektionens arbejde med at styrke leveringssikkerheden og optimering af materiale flow og processer.
Rollen vil være ny, og for den rette kandidat vil jobbet og ansvaret forme sig under rejsen. Du vil indgå i sektionens Planlægningsteam, som foruden dig kommer til at bestå af en leder og en kollega. Sektionens øvrige teams består af, henholdsvis Indkøb & Forsyning, Lager og Forretningsudvikling. Du vil få ca. 40 dedikerede kolleger i sektionen.
Supply Chain planlægning
Din og teamets opgave er at sikre, at der er udarbejdet stærke forecasts som grundlag for rettidige indkøb og leverancer til anlægs- og vedligeholdelsesopgaver.
Teamet har også en vigtig opgave i at udarbejde prognoser og forslag til optimale indkøbsmængder og frekvenser ift. leveringstider, lagerbinding og løbende optimering og afsætning af lagerførte materialer. Det er derfor afgørende, at du har en solid værktøjskasse og en naturlig interesse i at opbygge relationer og samarbejde med de interne og eksterne interessenter. Teamet skal sikre en stærk governance på planlægningsområdet og agere proaktivt i relation til resten af forretningen, så deadlines og mål overholdes.
Din baggrund, erfaringer og kompetencer, opnået i arbejdet med supply chain planlægning, gør dig i stand til at bidrage til etableringen af det nye team, og med valg af de rette analysemetoder, planlægningsmodeller og prioriteringer. Du får brug for at benytte din logiske tilgang, analytiske evner, og gennemprøvet S&OP værktøjskasse i arbejdet med at skabe overblik og forudsigelige planer, som afspejler de strategiske planer og mål.
Din profil
Vi har brug for dig, der som minimum har arbejdet 3+ år i en planlægningsrolle hos en større produktionsvirksomhed, hvor materialer bl.a. kommer fra internationale leverandører.
Du har en relevant uddannelse og indgående kendskab til SCM-teorier, og i særdeleshed til forecast, prognoser, og analysemetoder, som du benytter i dit daglige virke. Du har en god forståelse og interesse for tal, og større datasæt, og du bruger dine analytiske evner og MS Excel-færdigheder til at frembringer faktuelle resultater og prognoser. Du er desuden en god formidler og mestrer at præsentere budskaber og resultater i MS Word og PowerPoint.
Det er et plus, hvis du har erfaring med:
- Rapportopbygning og prognosevedligeholdelse
- Udvikling og vedligeholdelse af KPI/BI-rapporter/dashboards
- Indkøbsstyring og masterdata optimering
- Contract Management og sourcing
- Budgettering og opfølgning, cost/benefit analyser, EOQ og ABC-analyser
- Optimering af forretningsprocesser i SCM-regi
- SAP, og gerne SAP 4/S HANA som Banedanmark overgår til i 2023/202.
Som person er du interesseret i stærke relationer og har en naturlig positiv tilgang til kolleger og opgaver. Du skal trives med at arbejde selvstændigt og tage beslutninger inden for de beføjelser ,du er blevet givet, ligesom at du skal kunne håndtere svære situationer på en konstruktiv måde, hvor løsningen og Banedanmarks interesser altid kommer i første række.
Hvad Banedanmark kan tilbyde dig
Hos os kommer du til at få en spændende ansættelse i en offentlig organisation og du kommer til at indgå i en sektion, som kun er fire år gammel, og hvor det er vores målsætning at sætte kunden og forretningen i centrum.
I Supply Chain har vi høje ambitioner, og ønsker at blive oplevet som professionelle og visionære samarbejdspartnere. Her bliver du en del af et stærkt fagligt og kollegialt fællesskab. Vi arbejder både teambaseret og selvstændigt med stor gensidig fleksibilitet, så der skabes bedst mulig balance mellem arbejde og privatliv.
Du får arbejdssted i vores moderne hovedkontor, tæt ved Dybbølsbro station. Du kan derudover forvente 1-2 månedlige rejsedage i gennemsnit, afhængig af aktuelle opgavers struktur og geografi. Rejser vil hovedsageligt være til Banedanmark lokationer i Danmark.
Løn
Som akademiker ansættes du som chefkonsulent med personaleansvar efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.
For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT, Danmark. Stillingen er placeret i løngruppe 4.
For både AC og HK gælder det, at den endelige løn fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer samt at der tilkommer pension i henhold til overenskomsten.
Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Jack Ruus Sundby, Sektionschef for Supply Chain på telefon 2131 0457. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtaler. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192379&DepartmentId=22268&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5839793