BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at løfte Københavns Universitets digitale ambitioner på HR-området? Har du stærke kompetencer indenfor HR-administration, IT-understøttelse af forretningen og kan videreudvikle gode brugerrelationer? Så er det dig, vi leder efter.
Du bliver en del af Fælles HR, som understøtter Københavns Universitets overordnede opgave med at skabe de bedste rammer for forskning, uddannelse og formidling af ny viden til gavn for samfundet.
KU bruger Oracles HCM-løsning til personale- og fraværsadministration mv. Som systemadministrator på Oracle HCM-løsningen (i daglig tale KUPA) er du med til at drive og videreudvikle løsningen – og ikke mindst udvikle support og brugerorganisationen.
Du bliver en del af Fælles HR består af 5 sektioner, og du bliver en del af sektionen HR Digital. Vi har ansvar for digital understøttelse af arbejdet i HR-søjlen - herunder support og systemadministration. Det gør vi i tæt samarbejde med resten af Fælles HR og med universitetets tre HR-driftscentre.
KUPA-teamet er en del af HR Digital. Teamet består - udover systemadministrator - af to operationelle systemejere med dybere teknisk kendskab til løsningen – og en koordinator.
Om jobbet Dine daglige arbejdsopgaver vil bl.a. være
- Problemløsning og support i Servicedesk vedr. HCM-løsningen (sager med forretningsmæssigt indhold)
- Videreudvikling af support-konceptet og brug af Servicedesk i samarbejde med IT-afdelingen
- Ansvar for organisering af brugerrettede test opgaver i forbindelse med systemændringer
- Brugerrettet kommunikation til fx nyhedsbreve, Intranet og ved afklaring af brugerrettede issues
- Videreudvikling og vedligeholdelse af uddannelsesmateriale, brugeruddannelse og vejledningsunivers
- Bidrage til planlægning og gennemførsel af uddannelse af KUPA’s brugere på HR-centre og institutter
- Drift og videreudvikling af superbrugernetværket i vores driftsorganisation
- Udarbejdelse og vedligeholdelse af vejledninger
Om dig Det er vigtigt, at du har praktisk erfaring med digitalisering af administrative forretningsprocesser af, fx som superbruger, systemleder, systemadministrator eller lignende. Din uddannelsesbaggrund er til gengæld ikke afgørende.
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med
- HR-administration
- Support, vejledning på eller administration af større brugerrettede standardsystemer – herunder tilknyttede kommunikationsopgaver
Vi lægger vægt på, at du
- er proaktiv ved aktivt at søge løsninger på udfordringer, når du ser dem
- er løsningsorienteret og har fokus på det gode samarbejde med vores brugere
- kan lide at have kontakt med mange mennesker i løbet af en dag
- er proaktiv i forhold til videndeling og samarbejde
- er god til at arbejde selvstændigt og struktureret
- kan balancere mellem kvalitet og hastighed
- har personlig gennemslagskraft
- er god til at overholde egne og andres deadlines
Fælles HR sætter retningen på HR-området i samarbejde med HR-centrene. Med vicedirektøren i spidsen varetager Fælles HR en række specialer og strategiske indsatsområder. Vi lægger vægt på at skabe udvikling på HR-området, bl.a. gennem digitaliseringsindsatser og stærk projektfaglighed - altid med fokus på at levere god service. Derudover er vi optaget af, at værdiskabelse og udvikling på HR-området sker i tæt tilknytning til universitetets organisation og kerneopgaver.
Løn og ansættelsesvilkår Din overenskomstmæssige indplacering afhænger af din uddannelsesbaggrund.
Ansættelse sker efter overenskomst for akademikere i staten - som fuldmægtig, eller Overenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomst) samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK-Stat) med indplacering i løngruppe 3, sats 1-3 afhængig af kvalifikationer, eller anden relevant overenskomst.
Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer. Der er tale om en fuldtidsstilling.
Tiltrædelse d. 1. august 2023 eller snarest muligt.
Arbejdsstedet er Krystalgade 25, København K.
Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Digitaliseringschef Frank Güsmer på fgusmer@adm.ku.dk eller telefon 9356 5135.
Ansøgningsfrist er d. 23. juni 2023. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 26
Send din ansøgning elektronisk, vedlagt CV og evt. relevant dokumentation via jobsiden http://jobportal.ku.dk/administrative-og-forskningsunderstoettende-stillinger/ (klik på "Søg stillingen" nederst i opslaget.
Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
KU - FA - Kbh K, Universitetsfirkanten, Nørregade 10, 1165 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=159453&DepartmentId=18964&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849319