BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Tellero vækster og derfor har vi brug for en ekstra hånd til vores team til, at tage hånd om vores kunder.
Vi er et digitalt software regnskabshus der beskæftiger sig med bogføring og regnskab for små og mellemstore virksomheder. Vi ha kunder i hele landet.
Vi søger en support medarbejder med fagligheden i orden og som kan løse sine opgaver selvstændigt.
Vi forventer at du er udadvendt og behjælpelig på en telefon.
Dine opgaver vil være blandt andet være:
- Du vil primært sørge for at alle vores kunder får en ekstraordinær kundeservice oplevelse – uanset om dialogen er på mail, chat eller telefon.
- Du skal besvare spørgsmål om både produkter og de mere praktiske ting omkring Tellero regnskabsprogram, faktura, bilag, osv.
Din dagligdag vil derfor også indeholde kommunikation med vores regnskabsafdeling.
Du skal hjælpe kunderne med at blive familiær i Tellero.
Du skal have et tæt samarbejde med vores regnskabsafdeling, og videreformidle evt spørgsmål til dem.
Hvad forventer vi?
- Du har et højt kundeservice niveau
- Du skal kunne arbejde i et team
- Du kan sætte dig nemt ind i nye IT-systemer
- Være imødekommende over for kunder som ringer ind til os
- Du skal smile i gennem rørert
- Du skal være serviceminded og løsningsorienteret
- Du skal kunne tale med kunder både telefonisk og på mail
- Du skal arbejde tæt med vores regnskabsafdeling
- Hjælpe kunderne i Tellero regnskabsprogram
(Tellero får dagligt nye kunder så der skal ydes en god onboarding som du skal stå for på sigt)
Tellero som arbejdsplads:
Vi har høje ambitioner, en positiv atmosfære og en proaktiv kultur.
Vi er et dynamiskt team med høj faglighed, der brænder for at være de bedste indenfor vore disciplin.
Vi hjælper hinanden med at opnå success. Vi deler viden og arbejder alle sammen indenfor mind-set’et, at vi kan lære af hinanden og dermed forbedre os, år efter år.
Vi værdsætter gode kollegaer og sociale arrangementer.
Lønnen aftales efter kvalifikationer.
Arbejdet vil foregå fra vores kontor i København.
Stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.
- Tiltrædelse snarest muligt
Ansøgninger behandles løbende. Har jobbet fanget din interesse, er du mere end velkommen til at sende ansøgning og CV i pdf-format til job@tellero.dk, så vender vi tilbage hurtigst muligt!
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Tellero Group ApS, Vesterbrogade, 1620 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: job@tellero.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873179