BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I enheden Kontrakter søger vi to tilsynsassistenter, der har lyst til at udføre tilsyn og målinger rundt om i Københavns byrum. Vi tilser bl.a. kommunens eksterne leverandørers udførsel af deres opgaver og kommunens forpligtelser jf. gældende lovgivning. Måske er det noget for dig?
Om jobbet
Det daglige arbejde foregår primært ude i byen og sker til fods, på cykel eller i bil. Du skal derfor kunne lide at bevæge dig rundt i byen uanset vejret. Der er også opgaver med besvarelse af bl.a. henvendelser fra borgere og kollegaer, som sker på kontoret. Henvendelserne modtager vi på mail eller via Giv et praj, en løsning, hvor borgere og virksomheder kan give besked til kommunen, hvis der er noget, som ikke er som det skal være. Henvendelserne vedrører forskellige forhold i byens rum og kan fx være om byudstyr, som er gået i stykker eller behov for øget tilsyn i forbindelse med løsning af en af afdelingens mange opgaver.
Tilsyn og målinger sker som dataindsamling via en tablet ved indtastning af informationer og fotodokumentation. Vi benytter bl.a. SurveyXact og kommunens eget program PUMA. Som en del af din opstart vil du blive oplært i brugen af de digitale løsninger.
Arbejdsopgaverne er formet enten af de kontrakter kommunen har indgået, gældende lovgivning eller beslutninger, som er truffet politisk.
Som tilsynsassistent bliver du en del af et team på 11 medarbejdere, som arbejder med forskellige opgaver inden for anvendelse, renhold og brug af byens rum, grønne områder, gader og veje. Dine nærmeste kollegaer i hverdagen har det samme arbejdsområde som dig. Der er p.t. en tilsynsassistent og to studentermedhjælpere, som løfter opgaverne med tilsyn og kvalitetsmålinger i byen.
Du får selv en vis indflydelse på din arbejdstid, som kan variere efter behov. Der kan forekomme weekendarbejde. Der vil også være mulighed for at arbejde på deltid. Der vil desuden være arbejdstøj og transportmidler til rådighed.
Om dig
Vi forventer, at du er en udadvendt samt rolig og omgængelig person, der kan lide at have kontakt med borgere, som en del af din hverdag.
Derudover forventer vi, at du er
- pligtopfyldende og mødestabil
- fleksibel når det kommer til arbejdsopgaver
- glad for en hverdag, hvor der i perioder er mange ensartede opgaver og andre perioder med mange forskellige
- god til at formulere dig på dansk både i skrift og tale
- fortrolig med brug af forskellige digitale platforme
Det er også en fordel, men ikke et krav, at du kan begå dig på engelsk. Ligesom det er en fordel, hvis du har erfaring med at føre tilsyn og arbejdet i en politisk styret organisation.
Om enheden Kontrakter
Kontrakter er en enhed i afdelingen Parker, Kirkegårde og Renhold, Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune. Vi er 24 medarbejdere med forskellige fagligheder, som sammen varetager en bred mængde af opgaver.
Vi har en uformel omgangstone og kan lide at samarbejde på tværs af fagligheder både med vores kollegaer i og uden for enheden. Vi sætter stor pris på, at alle byder ind med viden, hjælp og erfaring i løsningen af vores opgaver.
Enheden er opdelt i to teams. Team Kontraktstyring og Udbud arbejder primært med udbud og styring af de kontrakter, som afdelingen indgår med eksterne leverandører. Team Arealforvaltning arbejder primært med administration af kommunens grønne arealer, når det kommer til anvendelse og brug. Teamet varetager bl.a. også opgaver inden for håndtering af valgplakater, areallejekontrakter, henstillede biler, kommunens fortovsordning og juridisk rådgivning.
Arbejdssted
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen, Njalsgade 13, København S.
Yderligere oplysninger
Ansættelsesstart er den 1. oktober 2023 eller snarest muligt. Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte enhedschef Sara Lerche-Bachdal på 2485 0480.
Søg via linket senest torsdag den 24. august 2023
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler tirsdag den 29. august.
Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193853&DepartmentId=19594&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5888250