BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vagtplanlægger til Rehabiliteringsområdet
Har du lyst til at videreudvikle og styrke vagtplanlægningen indenfor et af de vigtigste områder i det kommunale sundhedsvæsen? Drives du af, at forandringer bliver til forbedringer? Arbejder du struktureret og er vild med at få fremmødet til at hænge sammen med gældende arbejdstidsaftaler? Så er det dine kompetencer, der skal i spil her.
Vi søger en vagtplanlægger, som sammen med kollega skal planlægge fremmøde for personalet på vores to døgnrehabiliterende afdelinger. Vi planlægger i KMD vagtplan.
Vagtplanlæggerteamet er en del af vores administrative afdeling, hvor du vil indgå i et team sammen med 13 andre administrative kollegaer, og 25 kollegaer fra Team Køkken og Service, som alle understøtter det samlede Rehabiliteringsområde. Du vil skulle løfte vagtplanlægningsopgaven sammen med vores nuværende vagtplanlægger i tæt samarbejde med teamlederne på døgnafdelingerne. Vagtplanlægningsteamet planlægger samlet for ca. 200 medarbejdere. Vi er i gang med at implementere web-delen af Opus Vagtplan blandt kollegaer, hvor du skal bidrage med at sikre, at kollegaer kender og anvender funktionaliteterne.
Vi er en fleksibel arbejdsplads, som har fokus på det gode tværfaglige samarbejde for derigennem at sikre borgerne de bedst mulige forløb. En central del af det, er en optimal vagtplanlægning så de rette kompetencer bringes i spil på rette tidspunkt. Vi er en del af et sundhedsvæsen, som mangler arbejdskraft i disse år, og planlægningen af de timer vi har til rådighed, skal derfor være så optimal som mulig. Vagtplanlægningen er samtidig helt afgørende for kollegaernes gode arbejdsmiljø, og at deres arbejdsliv hænger sammen med deres privatliv. Det fordrer fleksibilitet i vores planlægning.
Om dig
Du er ansvarlig og arbejder selvstændigt og struktureret. Du er vant til at begå dig administrativt og har gode overbliksevner og digitale færdigheder. Det er vigtigt for dig at give god service i mødet med kollegaer.
Dine arbejdsopgaver
- Planlægge optimalt fremmøde for ca. 200 kollegaer i KMD Opus Vagtplan
- Besvare telefoniske henvendelser fra kollegaer
- Registrere fravær og evt. booke vikarer
- Understøtte brugen af web-delen af KMD Opus Vagtplan
- Ad hoc
Dine kvalifikationer og kompetencer
- Du har erfaring med at vagtplanlægge i KMD Opus Vagtplan eller tilsvarende system, men det er ikke et krav
- Du har stor erfaring med vagtplanlægning gerne fra sundhedsområdet, men det er ikke et krav
- Du har erfaring med vagtplanlægning af medarbejdere i flerholdsskift og varierende vagttyper
- Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner og du trives, når der er travlt og formår at prioritere
- Du er udviklingsorienteret og evner den gode dialog i en hverdag med fokus på fælles løsninger
- Du har forståelse for sammenhæng mellem budgetoverholdelse og optimal vagtplanlægning
- Arbejder systematisk og trives med teamsamarbejde og selvstændige arbejdsopgaver
- Du har humoristisk sans i en hverdag præget af uforudsigelighed
Vi kan tilbyde dig
- En organisation, som er i bevægelse efter organisationsændringer
- Stærkt tværfagligt samarbejde – du kommer på et hold med en lang række fagligheder, som samlet løfter i fællesskab i respekt for hinandens fagligheder
- En stilling i en organisation, hvor der er plads til nytænkning og initiativ
- Et arbejdsmiljø, der er lægger op til åbenhed og samarbejde.
- En arbejdsplads, der giver gode muligheder for at kombinere arbejdsliv og familieliv/fritid
- Flextid og gode kollegaer i en Administration, som vægter god trivsel og relationer højt
Om os
Du kommer ind i en afdeling med et godt arbejdsfællesskab med fokus på samarbejde og videndeling. Du vil blive ansat i Administrationen og får 13 kollegaer, som alle arbejder med at understøtte rehabiliteringsområdet, herunder visiteringer til Forebyggelse, ind- og udskrivning af borgere, booking af borgere til Ambulant genoptræning, HR, økonomi og personale.
Vi har fokus på det gode tværfaglige samarbejde, og hvordan vi bedst muligt får den enkeltes kompetencer i spil – også dine. Dine kompetencer er således centrale for os, og vi understøtter og udvikler dem løbende.
Du kan læse mere om os på gentofte.dk.
Ansættelsesvilkår
Der er i udgangspunktet tale om en fuldtidsstilling (37 timer/uge) med forventet tiltrædelse den 1. maj 2024 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst.
Du er velkommen til at kontakte Administrativ leder i Administrationen Pernille Fritzen på telefon 2437 2434, hvis du vil høre mere om stillingen.
Ansøgningsfrist er søndag den 17. marts 2024.Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 19. marts.
I Gentofte Kommune er der en generel politik om, at der indenfor Social- og Sundhedsområdet skal indhentes straffeattest.
Om Rehabiliteringsområdet, Gentofte Kommune
Rehabiliteringsområdet er en del af Pleje og Sundhed i Gentofte Kommune. Pleje og Sundhed varetager udover Rehabiliteringsområdet også Hjemmeplejen, Plejeboliger og Myndighed.
Center for Rehabilitering og Forebyggelse beskæftiger ca. 270 medarbejdere og er fysisk placeret på to matrikler; Schioldannsvej og Skt. Lukasvej. På Skt. Lukasvej varetages genoptræning, mens øvrige afdelinger er placeret på Schioldannsvej. Rehabiliteringsområdet består samlet af to terapier med fysio- og ergoterapeuter ansat som varetager genoptræning, to døgnafdelinger der varetager døgnophold for borgere med bl.a. multisygdom, neurologiske sygdomme, erhvervede hjerneskader og fysiske funktionsnedsættelser. Derudover har vi også en forebyggelsesenhed, som varetager den borgerrettede forebyggelse i forløbsprogrammerne samt forebyggelsen indenfor livstilsområdet. Rehabiliteringsområdet har ydermere et Køkken og Serviceteam med rengøring og eget køkken, som også varetager medarbejderkantinen på Schioldannsvej. Til understøttelse af vores borgernære funktioner har vi en administration, som blandt andet varetager vagtplanlægningen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Gentofte Kommune, Bernstorffsvej, 2920 Charlottenlund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6007180